השר דרעי לראש הממשלה: אשר קיום מנייני תפילה בשטח פתוח

איתי גדסי 3 Comment on השר דרעי לראש הממשלה: אשר קיום מנייני תפילה בשטח פתוח

בישיבת השרים על רקע משבר הקורונה ודרכי היציאה מהמשבר, ביקש שר הפנים לאשר קיום מנייני תפילה באוויר הפתוח תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות

Shas party leader Aryeh Deri sits next to Prime Minister Benjamin Netanyahu as he speaks during a meeting with Right-wing bloc parties at the Kneeset, the Israeli parliament in Jerusalem on November 18, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ???? ???? ?????? ????? ???? ??? ?????? ?????? ?????? ?????? ???? ???? צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הדיונים המתקיימים הערב (חמישי) בהשתתפות ראש הממשלה, שר הביטחון, האוצר, ביטחון פנים ושר הבריאות על אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה בכלכלה ובמערכת החינוך, העלה השר אריה דרעי הצעה לאפשר קיום מנייני תפילה בכללים של 10-15 איש בשטח הפתוח בלבד תוך הקפדה על כל הכללים.

לדברי השר, מעבר למזון הגשמי יש צורך לדאוג גם למזון הרוחני של הציבור הנוהג להתפלל במניין. יצויין כי ההצעה עלתה הערב לדיון שמקיים ראש הממשלה והיא תידון בכובד ראש.

בציבור החרדי החלה תסיסה כנגד האיסור על קיומי מניינים לתפילה, בעוד בציבור הכללי מותרת התכנסות של מאות איש להפגנות, התקהלות בבתי משפט עד 25 איש יחד, באישור של פקידי משרד הבריאות. כמו כן נצפו התקהלויות גדולות בפארקים, גינות ציבוריות ובסיסי צה"ל.

מוקדם יותר היום דחה בג"ץ את העתירה של עו"ד חרדיים כנגד איסור קיום תפילה באוויר הפתוח ונתן למדינה את האפשרות להחליט בעניין.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    זה לא יפה, רק היום הבנתי מהפרויקטים שמינית כמה זה מסו

  2. 2

    בוקר טוב דרעי איפה היית עד עכשיו?

  3. 1

    מר דרעי צריך לקבל החלטה עכשיו כדי שנוכל
    להתפלל ולקרוא בתורה עוד השבת ולא להמתין למוצאי שבת
    ממתין להוראה מעודכנת